انواع بند ساک دستی (بند بگ شاپ) انواع جنس ساک دستی



بند ساک دستی

انواع بند ساک دستی (بگ شاپ)


 1.بند ساک دستی معمولی : احتمالا این مدل را زیاد دیده اید، چرا که به خاطر هزینه پایین آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. به طوری که حتی اگر شما به چاپخانه سفارش بند ساک دستی نداده باشید، از این مدل برای شما انتخاب می کنند که بصورت متداول در رنگ سفید و مشکی مورد استفاده است.

 2.بند ساک دستی پیچ : پس از مورد فوق، بند پیچ از پراستفاده ترین انواع بند هاست که به دلیل ساختار الیاف آن، بند پیچ به آن می گویند ، مه بصورت 3 لا یا 4 لا پیچیده شده در هم است ، متداولترین رنگ مورد استفاده طلایی ، سفید و مشکی است .

 3.بند ساک دستی زنبوری: به دلیل شبیه بودن ساختار این نوع از بند ها به لانه زنبور، به آن بند لانه زنبوری می گویند که عموما برای ساک دستی های کاغذی مورد استفاده قرار می گیرد.

 4.بند ساک دستی روبانی: این نوع بند ساک دستی به دلیل هزینه بیشتری که دارد کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. اما برای خاص شدن یک شاپینگ بگ بسیار موثر است ،  بند روبانی را بیشتر مدیران مزون ها ، فروشگاه ها لوکس و لاکچری استفاده می کنند. برای تولید بند روبانی، از یک گیره نگهدارنده استفاده می گردد.

 5.بند ساک دستی کنفی: ساختاری مشابه ساختار بند پیچ دارد، با این تفاوت که جنس آن از کنف به هم پیچیده شده است. از این بند بیشتر برای ساک دستی های کرافت استفاده می شود.

 6.بند کاغذی کرافت : این نوع بند بصورت کاغذی کرافت در هم پیچیده شده است که بصورت چسبی به بدنه داخلی شاپینگ بگ جسبانده می شود و از محبوبیت زیادی برخوردار است که نیاز به پانچ  و سوراخ شدن بده شاپینگ بگ ندارد و در 2 رنگ سفید و شکلاتی قابل عرضه است .

همانطور که در مقدمه گفته شد، اینکه شما چه مدل از بند ساک دستی را انتخاب نمایید، مستلزم بودجه شما و جنس ساک دستی است. اما می توان سلیقه را هم در بعضی موارد دخیل کرد. پس اگر بند بگ شاپ مورد نظر شما با جنس بگ هم خوانی داشت اما سلیقه شما نبود، می توانید آن را انتخاب نکنید.

.


بند پاکت

انواع جنس ساک دستی

جنس و مدل ساک دستی و همچنین انتخاب بند ساک دستی مناسب برای آن، به تازگی مورد توجه قرار گرفته و باعث شده بسیاری از صاحبان برند و فروشگاه ها، بر سر انتخاب ساک دستی مناسب و جذاب با یکدیگر رقابت کنند. دلیلش هم تاثیر چشمگیر ساک دستی تبلیغاتی بر میزان فروش و جلب توجه مشتری بوده. چنانچه می خواهید نسبت به این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید، مقاله "نکات و اصول طراحی و چاپ ساک دستی" را مطالعه نمایید.

اما اکنون می خواهیم جنس های مختلف ساک دستی را باهم بررسی و انتخاب کنیم تا ببینیم برای چه مشاغلی، چه نوع ساک دستی­ای نیاز است.

 1.ساک دستی مقوایی (کاغذی): بهترین و شیک ترین مدل شاپینگ بگ، بی شک مدل کاغذی است. چرا؟ زیرا قابلیت چاپ رنگ و حتی طلاکوب دارد و به وسیله روکش سلفون، استحکام آن افزایش پیدا می کند. همچنین اگر از سلفون استفاده نشود، با کمک کاغذ ضخیم استحکام آن را ارتقا می بخشند. این مدل دارای سه زیر مجموعه است:

* گلاسه     *  کرافت     * فست فودی

گلاسه: چنانچه به نمایشگاه، سمینار یا فروشگاه های معتبر رفته باشید، غالبا از این مدل استفاده می کنند. زیرا بهترین مدل برای تبلیغ محصول شما و جلب نظر مشتری است. از روکش سلفون برای استحکام بخشیدن به آن استفاده می کنند. علاوه بر این، دست شما برای انتخاب بند ساک دستی مناسب در این مدل، کاملا باز است.

کرافت: ممکن است ساک هایی را دیده باشید که به رنگ نخودی و شکلاتی بوده و بدون روکش سلفون هستند. این مدل نسبت به مدل گلاسه، قیمت کمتری دارد زیرا تنوع رنگی و چاپی در آن پایین است و مزیت آن نسبت به گلاسه، قیمت پایین تر ؛ زیبای در برخی کد های رنگی آن است. در این مدل، برای انتخاب بند ساک دستی محدودیت دارید که عموما از بند کنفی یا مشکی استفاده می شود که به آن بند پاکت هم می گویند.

فست فودی: کاملا شبیه کرافت است، با این تفاوت که بند ساک دستی ندارند و به عنوان پاکت فروشگاهی شناخته می شوند. در رستوران ها و فست فود ها مورد استفاده قرار می گیرد و نسبت به مدل قبلی با توجه به گرم پایین (معمولا 70 گرم) کم هزینه تر است. البته از مدل کرافت معمولی هم در بعضی از رستوران ها استفاده می گردد.

 2.ساک دستی پارچه ای (سوزنی): بافت این نوع از ساک ها، پارچه سوزنی است و با نام های non-woven و span band معروف هستند. این مدل دارای دو نوع دسته است. یکی دسته موزی و دیگری عطف دار دسته زنبیلی. لذا در ساک های پارچه ای، بند ساک دستی وجود ندارد. این بگ فروشگاهی در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شود و به دلیل داشتن جنس پارچه ای، ماندگاری بالاتری نسبت به ساک های مقوایی دارد. توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید بگ پارچه ای شما از حجم بیشتری برخوردار باشد، از مدل عطف دار دسته زنبیلی استفاده نمایید.

 3.ساک دستی پلاستیکی (نایلون): اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین شاپینگ بگ هستید، پیشنهاد شبکه چاپ به شما همین است. غالب رنگ هایی که در این مدل استفاده می شود، سفید، مشکی و بی رنگ است که مدل بی رنگ آن را در بیشتر سوپر مارکت ها و فروشگاه ها دیده اید. اما توجه داشته باشید که ساک های نایلونی (نایلکس) از استحکام پایینی برخوردار بوده و برای محیط زیست مضر هستند. این مدل هم مثل مدل پارچه ای، نیاز به بند ساک دستی ندارد و در دو مدل دسته موزی و دسته تقویت تولید می شود.

 4.ساک دستی متقال: این مدل نسبت به سایر بگ ها کمتر مصرف می شود اما ویژگی های منحصر به فردی دارد که استفاده از آن می تواند باعث پیشی گرفتن شما از رقیبانتان شود. علاوه بر استحکام بالایی که دارد، قابلیت بازیافت هم دارد که این مورد برای دوست داران طبیعت بسیار جلب توجه کننده است. همچنین شما می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید و حتی آن را بشویید. ساک دستی متقال قابلیت چاپ های جذاب در رنگ های مختلفی را دارد که باعث شده تنوع زیادی داشته باشد. دسته ای که برای آن در نظر گرفته شده، دسته عطف دار زنبیلی است اما در بعضی موارد از بند ساک دستی هم برای آن استفاده می کنند

 

در نهایت...

اگر موافق باشید یک بار تیتروار مطالب عنوان شده را مرور کنیم:

1. انواع بند ساک دستی (معمولی، پیچ، زنبوری ، روبانی و ... )

2. انواع جنس ساک دستی (مقوایی گلاسه و ایندربرد، کرافت و... )

سعی کردیم در این مقاله شما را با انواع بند ساک دستی و جنس هایی که در ساخت بگ های فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد، آشنا کنیم. آنچه که در این میان مهم است، الزام در استفاده از شاپینگ بگ هاست. در رابطه با اهمیت این موضوع پیشتر صحبت کرده ایم، اما اگر می خواهید در عصر تبلیغات نوین موفق باشید، یکی از انواع بند ساک دستی را به همراه بگ مناسبش انتخاب کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

شبکه چاپ همواره تلاش می‌کند که از بهترین طراحان و متخصصان برای آماده‌سازی محصولات چاپی استفاده کند. همکاری‌های موفقی که با بسیاری از برندهای معتبر طی بیش از 40 سال فعالیت خود برای تولید محصولات چاپی داشته، گواه تخصص و کیفیت بالای ارائه خدمات است. چاپ افست و دیجیتال توسط افراد متخصص و با استفاده از دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های به روز دنیا با بهترین کیفیت و قیمت صورت می‌گیرد. برای اطلاع از انواع خدمات و تعرفه تولید محصولات چاپی گوناگون و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.


بگ شاپ
2020-02-28 15:40:07  

انواع بند ساک دستی | انواع بند پاکت | بند بگ شاپ

    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
  ارتباط با ما

دفتر مرکزی : میدان بهارستان ، خیابان ظهیرالاسلام ، درویش غربی ، پلاک 18، واحد4

کارگاه : خیابان ظهیرالاسلام - پلاک 174

تلفن : 71333344-021 ( 30 خط ویژه )
ایمیل : Shabakehchap@gmail.com

کارشناس واتس اپ تلفن تماس