مزایای ساک دستی کاغذی کرافت (شاپینگ بگ)



ساک دستی

استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت چه مزایایی دارد؟


به این فکر می‌کنید که از چه نوع شاپینک بگ برای محصولات خود استفاده کنید؟ انتخاب یک ساک خرید مناسب با محصولات شما جلوه و ظاهری حرفه‌ای به محصولات و برند شما می‌دهد.

ساک خرید یا شاپینگ بگ که به نام ساک دستی هم رواج دارد، مورد استفاده بسیاری از شرکت‌ها است. ساک دستی در جنس‌های مختلفی موجود است مانند: ساک نایلونی، پارچه‌ای و ساک دستی کاغذی کرافت.

در انتخاب ساک دستی کاغذی کرافت عوامل مهمی تاثیرگذارند، مانند: قیمت ساک دستی کاغذی کرافت، جنس و گرماژ کاغذ، نوع مخاطبان و سطح کالا. ساک دستی کاغذی کرافت از سطوح بهتر و جذاب‌تری برای تصویر سازی برندها برخوردار است و تاثیرگذاری بیشتری بر آگاهی رسانی دارد.

 

ما در این مقاله قصد داریم به مزایای استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت ( شاپینگ بگ کاغذی کرافت) بپردازیم. اگر مایل به استفاده از شاپینگ بگ کاغذی کرافت برای ‌کسب‌وکار خود هستید حتما در ادامه مقاله همراه ما باشید.

کرافت چیست؟

کاغذ کرافت از نظر جنس، مقاومت بالایی دارد. کاغذ‌های کرافت در گرم‌های 70، 115، 120، 125 و 127 گرم موجود هستند. ساک دستی کاغذی کرافت معمولا به صورت طیفی از رنگ‌های کرم تا قهوه‌ای موجود است، اما اگر لازم به رنگ سفید باشد آن را توسط بلیچ رنگ می‌کنند. شاپینگ بگ کاغذی کرافت، به دلیل اینکه از نایلون استفاده نمی‌کند و در چاپ به صورت یکرنگ است، قیمت به صرفه‌تری نسبت به کاغذ گلاسه دارد، ازین رو مشاغلی مانند رستوران‌ها و فست فود‌ها استفاده بیشتری از ساک دستی کاغذی کرافت دارند.

آیا استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت برای تجارت شما مناسب است؟

شاپینگ بگ کاغذی کرافت برای فروشگاه‌ها، نان فروشی‌ها، رستوران‌ها و تحویل غذاها مورد استفاده زیادی قرار گرفته است. فروشگاه‌های مواد غذایی معمولا به کیسه‌های کاغذی با استقامت و ضخامت بالا نیاز دارند و ازین رو ساک‌های دستی کاغذی کرافت معمولا انتخاب می‌شوند.


مزایایی ساک دستی

مزایای استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت چیست؟

استفاده از شاپینگ بگ کاغذی کرافت در بسیاری از صنایع رو به رشد است. این ساک‌های خرید را در دست بسیاری از افراد، چه جوان و پیر و چه زن و مرد می‌بینید. شرایط محیط زیست و نگرانی‌هایی که در این زمینه وجود دارد، به استفاده ساک دستی کاغذی کرافت کمک بیشتری کرده است، استفاده از شاپینگ بگ کاغذی کرافت قدمی بزرگ در جهت حمایت از محیط زیست بوده است.

در ادامه با مزیت‌های استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت آشنا می‌شویم:

  1. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت، قابل بازیافت بودن آن است.

از مهمترین موارد استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت، اینست که به راحتی توسط مکانیسم طبیعت تجزیه می‌شود و به عبارتی، زمان کمتری در طبیعت می‌ماند.

  1. ساک دستی کاغذی کرافت به کاهش ضایعات سمی کمک بسیاری می‌کند.

در سال‌های اخیر، زباله‌های ایجاد شده ضایعات سمی بسیاری ایجاد کرده‌اند و این بحث به نگرانی بسیاری از جوامع تبدیل شده است. یکی از دلایل افزایش این سموم، استفاده بیش از حد از کیسه‌ها و اشیاء پلاستیکی است. برای کاهش این مواد سمی و آلاینده‌ها، نیاز به جایگزینی این ساک‌ها و کیسه‌ها با شاپینگ بگ‌های کاغذی است. بنابراین برای کمک به محیط زیست باید شاپینگ بگ کاغذی کرافت را جایگزین کیسه‌ها و ساک‌های خرید پلاستیکی کنیم.

  1. شاپینگ بگ کاغذی کرافت در استفاده از امور تبلیغاتی فروشگاه‌ها و پاکت‌ها جزو ابزارهای تبلیغاتی موثر است.
  2. یکی از مزیت‌های مهم ساک دستی کاغذی کرافت قابل استفاده مجدد بودن آنها است.

اخیرا با افزایش آگاهی درباره آسیب‌های محیط زیست و کمک به حفظ و ماندگاری آن، تولیدکنندگان بسیاری در کشورهای مختلف، میزبان استفاده از شاپینگ بگ کاغذی کرافت شده‌اند، که در واقع این به حفظ طبیعت کمک می‌کند.

ساک دستی کاغذی کرافت قابل استفاده مجدد است و این باعث کاهش آلودگی محیط زیست می‌شود. مهمترین دلیلی که شما چه به عنوان تولیدکننده و چه مصرف‌کننده، نیاز به استفاده از این نوع ساک‌های دستی دارید.

  1. با تبلیغ برند و محصول خود بر کیسه‌های کاغذی کرافت، علاوه بر ظاهر شیک و استفاده لوکس از این نوع ساک‌ها، می‌توانید تبلیغ خود را به مخاطبان بیشتری برسانید.
  2. ساک دستی کاغذی کرافت به آسانی قابل سفارش بوده و می‌توانید با توجه به نیازهای خود آن را شخصی‌سازی کنید. چاپ لوگو و متن بر روی بافت کاغذ کرافت آسان بوده و با توجه به رنگ قهوه‌ای آن ظاهر طبیعی به آن می‌دهید. چاپ حروف و رنگ‌ها بر رنگ قهوه‌ای کاغذ هم ظاهر جذاب‌تری داشته و به آن ظاهری حرفه‌ای می‌بخشد.
  3. شاپینگ بگ کرافت کاغذی نقش مهمی در ذخیره انرژی دارد. بله! ذخیره انرژی.

علاوه بر مزایای حفظ محیط زیست، استفاده از ساک دستی کاغذی، باعث صرفه‌جویی در میزان انرژی می‌شود. اما چگونه؟ این ساک‌ها از مواد موجود در طبیعت ساخته شده که به ذخیره هزینه حمل و نقل مواد و در نهایت ذخیره‌سازی انرژی کمک بسیاری می‌کند.

  1. شاپینگ بگ کاغذی کرافت به حفظ منابع طبیعی هم کمک می‌کنند.

ساک دستی کاغذی کرافت با توجه به جنس کاغذ، از کاغذهای کرافت، بدون استفاده از مواد شیمیایی و بازیافتی ساخته شده و راه حلی عالی برای صرفه‌جویی در میزان منابع طبیعی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای است.

  1. ساک دستی کاغذی کرافت نوعی حس خاطره‌انگیز به افراد القا می‌کند و این به دلیل رنگ کرم و قهوه‌ای آن و جنس کلاسیک گونه‌ی آن است.
  2. هزینه ساک دستی کاغذی کرافت به صرفه‌تر از کیسه‌های پلاستیکی و دارای سلفون‌های براق است.
  3. استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت برای رستوران‌ها و مواد غذایی، نوعی حس ارگانیک و تازه بودن به مواد غذایی می‌دهد.

 

 

سخن آخر

درک تفاوت و مزیت‌های ساک‌های خرید برای صاحبان ‌کسب‌وکار اهمیت بسیاری دارد. ساک دستی کاغذی کرافت با توجه به مزایا، ظاهر شیک و حس نوستالژی گونه‌ای که دارد، مورد استفاده بسیاری از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها قرار گرفته است. با چاپ برند خود بر ساک دستی کاغذی کرافت، می‌توانید محصولات و ‌کسب‌وکار خود را به مخاطبان بیشتری اطلاع‌رسانی و آن را تبلیغ کنید.

شبکه چاپ با داشتن متخصصان طراحی گرافیک و سابقه طولانی در زمینه چاپ، تمامی مشاوره‌ها و خدمات لازم در زمینه انتخاب شاپینگ بگ کاغذی و  چاپ ساک دستی کاغذی کرافت را برای مخاطبان خود با توجه به محصول و ‌کسب‌وکارشان ارائه می‌دارد. کافیست به سایت ما مراجعه کرده و با ما تماس بگیرید.

امیدواریم این مقاله مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

 


ساک دستی شاپینگ بگ
    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
  ارتباط با ما

دفتر مرکزی : میدان بهارستان ، خیابان ظهیرالاسلام ، درویش غربی ، پلاک 18، واحد4

کارگاه : خیابان ظهیرالاسلام - پلاک 174

تلفن : 71333344-021 ( 30 خط ویژه )
ایمیل : Shabakehchap@gmail.com

کارشناس واتس اپ تلفن تماس