طراحی خلاقانه ساک دستی



خلاقانه ساک دستی

طراحی خلاقانه ساک دستی


ساک دستی خرید کالایی است که تقریباً هر فروشگاهی برای فروش محصولات خود از آن استفاده می کند. اکثر مغازه ها از لوگوها یا تصاویر ساده روی ساک دستی های خود استفاده می کنند و تعدادی نیز سعی می کنند در طراحی آن خلاقیت داشته باشند.

یکی از بهترین ابزار برای بازاریابی و تبلیغات، انجام یک طراحی خلاقانه و مدرن بر روی ساک دستی است. در این مقاله، خلاقیت در طراحی ساک دستی و همچنین نمونه هایی از آن مورد بررسی قرار گرفته است.

 

ساک دستی خلاقانه

در زمان فروش یک محصول، طراحی آن یکی از مهمترین جنبه های جذب مشتری و فروش محصول است. اما یک مسئله مهم تر این است که اطمینان حاصل شود که محصول و همچنین تجربه خرید مصرف کننده برای او به یاد ماندنی است.

بهترین راه حل برای به یاد ماندنی شدن آن، استفاده از ساک دستی با یک طراحی خلاقانه، جذاب و درخشان است. ساک دستی های خرید باید به گونه ای طراحی شوند که به تبلیغاتی موثر برای کسب و کار موردنظر تبدیل شوند.

 

 

عناصر مهم در طراحی ساک دستی تبلیغاتی

خلاقیت، جوهره تبلیغ کالایی است که مردم قبلاً تصوری از آن نداشتند. داشتن یک استراتژی خوب بازاریابی باعث می شود که شرکت هوشمند به نظر برسد.

به همان اندازه ای که آب برای یک گیاه مهم است، بازاریابی هم به همان اندازه برای یک تجارت اهمیت دارد. نه تجارت و نه گیاه، هیچ کدام نمی توانند بدون مهمترین عامل موردنیاز خود زنده بمانند.

جهت اینکه کسب و کار شما در بازار فعال و پویا باقی بماند، به ایده های بازاریابی مداوم و خلاقانه نیاز دارید. ممکن است شما از رسانه های تبلیغاتی مانند تلویزیون، روزنامه ها، تبلیغات آنلاین یا حتی بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده کرده باشد.

آیا از ساک دستی های خرید تبلیغاتی نیز برای بازاریابی استفاده کرده اید؟

به طور خلاصه در استفاده از ساک دستی های آماده خرید دو کلمه وجود دارد و آن، "تبلیغات آسان" است. ساک دستی هایی که با نام برند، لوگو و سایر مشخصات تجاری خود به مشتری ارائه می دهید، توجه سایر افراد را جلب می کند.

مشتریان هنگام حمل ساک دستی شما به مکانی دیگر، به طور خودکار به عاملان تبلیغاتی شما تبدیل می شوند.

با این حال، برای به دست آوردن بیشترین استفاده از تبلیغات ساک دستی، مهم است که شما آن را به شکلی خلاقانه و مدرن طراحی کنید که افراد را مشتاق کند که به آن نگاه کنند و آن را به خاطر بسپارند.

طراحی ساک دستی جذاب و خلاقانه (کاغذی، پلاستیکی و یا پارچه ای)، می تواند توجهات مثبتی را به سوی برند شما جلب کند.

ایده های خلاقانه در طراحی ساک دستی کاغذی

معمولاً برای حمل مواد غذایی یا کالاهای سبک از ساک دستی های کاغذی استفاده می شود. این حالت دقیقاً شبیه به طراحی بسته بندی است.

ساک دستی های کاغذی با هدف نمایش محصول درون آن در نظر گرفته شده اند. بنابراین، طراحی شما باید برجسته باشد. برای آن دسته از افرادی که شکل و ظاهر ساده یک ساک دستی کسل کننده است، بهتر است ساک دستی های خلاقانه طراحی شود. یک طراح، برای طراحی خلاقانه ساک دستی از استعداد خود الهام می گیرد.

نمونه هایی از طرح های خلاقانه ساک دستی 

قدرتمند و به یاد ماندنی، این ساک دستی دو هدف مهم از بازاریابی را نشان می دهد. یک طراحی خلاق این قدرت را دارد که بتواند پیام شما را تقویت کرده و آن را عمیقاً در مخاطبان مورد نظر خود قرار دهد.

 


خلاقانه ساک دستی

ساک دستی خرید با  ABs

می توان کمی طنز را در طراحی خود وارد کرده و سطح کاملاً جدیدی از تعامل با بینندگان را لمس کنید. این نمونه ای از چاپ کامل رنگ، لبه به لبه است و احتمالاً هزینه های آن را بالا می برد. با این حال، شما می توانید فقط با همان مقدار کمی فضا طنز را اضافه کنید، فقط باید خلاق باشید.

 

ساک دستی های خرید شرکت تناسب اندام

ظریف ولی گویاست، این شرکت دمبل کلاسیک را در ساک دستی های خرید خود گنجانده است. حتی بدون نیاز به خواندن لوگو، بلافاصله آگاه می شوید که شرکت در مورد چیست.

 

ساک دستی های کاغذی Bukvarius

عناصر هویت بصری، یادگیری و بازی را با هم ترکیب می کند: ساک دستی های کاغذی به عنوان ساک دستی های مدرسه به سبک خاصی ارائه می شوند، پوشه ارائه با شخصیت برند موجود در آن یادآور درس های نقاشی است، و قواعد ریاضیات طنزآمیز در تقویم های جیبی به فرد در یاد گیری بهتر قوانین کمک می کنند.

 

ساک دستی های محیط زیستی

از طریق یک ساک دستی خرید می توان با یک برند جدید آشنا شد که نه تنها دوست دار طبیعت است، بلکه خود طبیعت ناب است. EcoBag  یا ساک دستی های محیط زیستی شامل دانه های داخلی گیاهان مختلف است. هر کجا که آن را دور انداخته شوند، پس از بارش باران از بین می رود و به یک چمنزار کوچک که شامل چمن، بابونه یا شبدر است تبدیل می شود.

 

 

کیسه کاغذی Chick Chirik

لوازم بسته بندی ویژه مانند کاغذ بسته بندی، جعبه ها، بسته ها، لیبل ها و غیره برای افزایش حس یک تجربه منحصر به فرد طراحی شده اند. بیشتر موادی که برای بسته بندی استفاده می شوند (مانند کاغذ کرافت و جوت) بازیافتی، دست ساز، طبیعی و نرم هستند و احساس گرما ایجاد می کنند. بسته بندی و خدمات Chick Chirik به منظور تکمیل لحظات شاد و مبادله هدیه ساخته شده است.

 

 

جمع آوری کاغذ و ساک دستی های بسته بندی

یک هویت بصری جدید برای Salling (فروشگاه دانمارکی). لوگو، کارت ویزیت، چاپ پاکت ، کاغذ بسته بندی و ساک دستی های کاغذی.

 

 

طراحی بسته بندی عاشقانه غذا

محصولات به طور سنتی بر روی صفحه سیاه، با حروف بزرگ و جدا از هم نوشته شده با یک تکه گچ ذکر شده است. مجموعه پنج بسته شامل موارد خاص است که به یاد بسته های قدیمی می پردازد، با توجه به این ایده که مواد غذایی از گذشته طبیعی و سالم تر بوده است.

 

 

 

صحبت پایانی

طراحی خلاقانه ساک دستی یکی از بهترین روش ها برای نشان دادن هویت برند است. در واقع طراحی روی ساک دستی بیانیه ای بی صدا برای مشتریان است. به طور خلاصه اگر یک برند به دنبال توسعه کسب و کار خود و ماندگار کردن آن در ذهن مخاطبان است باید یک ساک دستی خلاقانه، مدرن و متناسب با طراحی کند.


خلاقانه ساک دستی
2022-06-22 13:56:27  

ساک_دستی/ ساک_دستی_خلاقانه/ طراحی_ساک دستی/ ساک_دستی_آماده

    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
  ارتباط با ما

دفتر مرکزی : میدان بهارستان ، خیابان ظهیرالاسلام ، درویش غربی ، پلاک 18، واحد4

کارگاه : خیابان ظهیرالاسلام - پلاک 174

تلفن : 71333344-021 ( 30 خط ویژه )
ایمیل : Shabakehchap@gmail.com

کارشناس واتس اپ تلفن تماس