بازار هدف شاپینگ بگ






درباره بازار هدف شاپینگ بگ بیشتر بدانید

بازار هدف شاپینگ بگ را چه گروه هایی در دست دارند؟

 

شناخت بازار هدف شاپینگ بگ به تولیدکنندگان آن کمک می‌کند تا با دقت بیشتر و توجه به جزییات به طراحی و تولید این محصول بپردازند. می‌دانید که شاپینگ بگ یکی از ابزار تبلیغاتی موثر و استاندارد است که در بسیاری از کسب‌و‌کارها مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. این محصول علاوه‌بر تبلیغات و بازاریابی محصول به حمل راحت و بدون دغدغه کالا کمک زیادی می‌کند. این روزها شاپینگ بگ‌ها در اغلب کسب‌و‌کارها مورد استفاده قرار می‌گیرند و به وسیله‌ای ثابت و البته پرمخاطب تبدیل شده است. فروشندگان و عرضه‌کنندگان کالا درصد بالایی از سفارش‌دهندگان این محصول را تشکیل می‌دهند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با مزایا و بازار هدف ساک دستی‌های تبلیغاتی آشنا شوید.

 

چرا شاپینگ بگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند؟

این سوال بسیاری از مخاطبان است که چرا به جای پلاستیک از ساک دستی استفاده می‌شود؟ دلیل رواج پیداکردن آن چیست؟ اگر فروشنده یا تولیدکننده باشید قطعا بیشتر با تاثیر این ابزار جذاب و پرطرفدار آشنایی دارید. ساک دستی‌ها علاوه‌بر ظاهر زیبا و جذاب به‌عنوان روشی آسان و ارزان جهت بازاریابی کسب‌و‌کار به‌کار می‌روند. به‌همین خاطر از این ابزار مفید استفاده می‌شود و بهترین جایگزین برای کیسه‌های پلاستیکی به‌حساب می‌آید. اغلب تولیدکنندگان با آگاهی از تاثیر این محصول اقدام به سفارش آن در تیراژ بالا می‌کنند؛ چراکه تاثیری غیر قابل اجتناب در جذب مخاطبان دارد. بر این اساس با حساسیت بیشتری در جهت فروش بیشتر محصول قدم بر می‌دارند.

 

شاپینگ بگ چه تاثیری در تبلیغ محصول دارد؟

همان‌طور‌که بیان شد شاپینگ بگ‌ها انتخابی عالی و البته کم هزینه جهت بازاریابی و تبلیغ محصول به‌حساب می‌آیند. به‌همین خاطر درصد بالایی از فروشندگان و تولیدگنندگان در شروع کسب‌و‌کار خود به سراغ سفارش این ابزار عالی و مفید می‌روند. وقتی مشتری محصول شما را درون شاپینگ بگی با برند کسب‌و‌کارتان به‌دست می‌گیرد، خود نوعی تبلیغ و بازاریابی برای شما محسوب می‌شود. در‌ واقع با آگاهی از بازار هدف شاپینگ بگ به رونق تجارت خود کمک قابل توجهی خواهید کرد و سود قابل توجهی به‌دست می‌آورید. استفاده از ساک دستی‌های جذاب و منحصر‌به‌فرد کمک می‌کنند تا با یک تیر دو نشان بزنید و در عین تبلیغ محصول سود بیشتری به‌دست آورید.

چنانچه فروشنده هستید به‌خوبی این موضوع را درک می‌کنید که ظاهر زیبا و متفاوت چقدر در جذب مخاطب موثر است. قرار نیست هزینه زیادی برای خاص‌بودن بپردازید، تنها با استفاده از ساک دستی‌هایی شیک و ویژه می‌‌توان مخاطبان خاص خود را جذب کرد. فراموش نکنید که تبلیغ محصول لزوما پخش اتیکت یا چاپ بیلبورد، کاتالوگ ، پوستر و ... نیست، بلکه بگ شاپ‌ها جایگزینی مفید با تاثیرگذاری عالی شناخته می‌شوند. انتخاب درست و به جای لوگو و برند روی شاپینگ بگ‌ها اقدامی حیاتی و مهم است که گاهی به آن توجهی نمی‌شود. این کار به پش‌برد اهداف شما کمک زیادی خواهد کرد؛ به‌همین خاطر به کمک گرفتن از افراد متخصص و ماهر نیاز است.

 

انواع شاپینگ بگ را بشناسید

جهت آشنایی با بازار هدف شاپینگ بگ‌های تبلیغاتی بهتر است قبل از هر چیز با دو نوع بسیار رایج شاپینگ بگ آشنا شوید؛ چراکه هر کدام مخاطبان خاص خود را دارند.

 

  • شاپینگ بگ کاغذی

از آن‌جا‌که هزینه و زمان کم‌تری در تولید شاپینگ بگ‌های کاغذی به‌کار می‌رود از این محصول در بیشتر کسب‌و‌کارها استفاده می‌شود. کاغذهایی با جنس و گرماژ متنوع مخاطبان خاص خود را دارند. برای مثال ساک دستی‌هایی که از کاغذی مستحکم و بادوام و در گرماژ بالا تولید شده‌اند انتخاب اول تولیدکنندگانی است که در زمینه تولید و توزیع کالاهای سنگین‌‌تر فعالیت می‌کنند. در ‌واقع بازار هدف شاپینگ‌ بگ‌های مستحکم را می‌توان در میان تولیدگنندگان کالاهایی مانند کتاب، لوازم الکترونیکی و... پیدا کرد. از مزایای کاربرد کاغذ در تولید ساک دستی امکان استفاده از طلاکوب، نقره کوب، مس کوب و ... روی سطح آن است. این ابزار را می‌توان در انواع سایز و ابعاد و براساس سفارش مشتری تولید و به بازار عرضه کرد.  

 

  • شاپینگ بگ پارچه‌ای

برای آن دسته از تولیدکنندگان یا فروشندگانی که از طرفداران سرسخت محیط زیست هستند بهترین گزینه کاربرد شاپینگ بگ های پارچه‌ای است. از آن‌جا‌که این محصول استحکام بالایی دارد و هر نوع چاپی را می‌توان روی آن به‌کار گرفت، در هر کسب‌و‌کاری قابل استفاده خواهد بود. فرقی ندارد در زمینه عرضه فست فود و خوراکی فعالیت دارید یا لوازم یدکی اتومبیل توزیع می‌کنید، با استفاده از این ساک دستی‌های کاربردی چهره‌ای تازه و به‌روز به‌ کسب‌و‌کار خود خواهید داد. در این میان شاپینگ بگ‌های برزنتی ساخته‌شده توسط چاپ سیلک کیفیت و زیبایی شاپینگ بگی که از چاپ افست تولید شده است را ندارند؛ بنابراین در تجارتی که با زیبایی محصول سر‌و‌‌کار دارد بهتر است به‌کار بروند.    


بازار هدف شاپینگ بگ

مزایای استفاده از شاپینگ بگ‌ها

 

 

 

از آن‌جا‌ که بازار هدف شاپینگ بگ‌‌ها در میان تولیدکنندگان و عرضه کنندگام محصولات شناخته شده است آگاهی از مزایای این ابزار به نحوه استفاده و آشنایی بیشتر با آن کمک زیادی خواهد کرد. ازجمله مزایای استفاده از ساک دستی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • اشتراک گذاری نام و برند تجاری

اشتراک‌گذاری برند تجاری یک کسب‌و‌کار از اولین و مهم‌ترین فواید آن به‌شمار می‌رود. هر تولیدکننده‌ای به‌دنبال تبلیغ بیشتر محصولات خود است و برای این کار از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند؛ بنابراین یکی از بهترین روش‌ها معرفی برند تجاری توسط شاپینگ بگ است.

 

  • بالا‌بردن درآمد

 از مزایای استفاده از ساک دستی محسوب می‌شود. فراموش نکنید که یک بگ شاپ مناسب و استاندارد تاثیر بسیار عمیقی بر ذهن مخاطب خواهد داشت و به فروش بیشتر آن کمک می‌کند. بسیاری از صاحیان کسب‌و‌کار جهت بالا‌بردن فروش خود از این ابزار به بهترین نحو استفاده می‌کنند. چنان‌چه در زمینه‌ای خاص مشغول به فعالیت هستید توصیه می‌شود تا حتما از بگ شاپی حرفه‌ای و استاندارد در تجارت خود استفاده کنید تا شاهد جذب بیشتر مخاطب و در نتیجه رونق کسب‌و‌کار خود شوید.

 

  • مقرون به‌صرفه‌بودن

قبلا هم گفته شد که روش‌های زیادی جهت تبلیغ و معرفی یک محصول وجود دارد اما بگ شاپ‌ها تاثیر بسیار زیادی روی ذهن مخاطب شما دارند. این ابزار هزینه‌ای بسیار کم‌تر از روش‌های دیگر برای شما خواهد داشت و در عین حال تاثیر بیشتری در معرفی کسب‌و‌کارتان دارد. بنابراین مقرون ‌به‌صرفه‌بودن را می‌توان یکی از بهترین مزایای استفاده از شاپینگ بگ به‌حساب آورد. بر این اساس اگر در زمینه تولید و توزیع کالاهای پرمصرف مانند مواد غذایی، پوشاک، کتاب و لوازم‌التحریر و.. فعالیت می‌کنید به تاثیر این ابزار در بالا‌بردن فروش در عین کم‌بودن هزینه‌های خود شک نکنید.

 

  • کاربرد در زمینه‌های مختلف

از مزایای شاپینگ بگ‌ها قابل استفاده‌ بودن در زمینه‌های مختلف است. در استفاده از این ابزار هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و در هر نوع کسب‌‌و‌کاری به‌کار می‌رود. در انواع حرفه‌ها و مشاغل از جمله بوتیک، مزون، آتلیه، طلا و جواهر فروشی، غرفه نمایشگاهی، کتاب فروشی، مغازه، خوار وبار فروشی و... قابل استفاده هستند.   

 

  • قابل استفاده به‌عنوان ساک

از آن‌جا‌ که بازار هدف شاپینگ بگ شامل اغلب مخاطبین می شود، بسیار از آن‌ها بگ شاپ خود را در موقیعت‌های مختلفی به‌کار می‌گیرند. این ابزار را می‌توان با خود به همراه داشت و خریدها را در آن قرار داد؛ این ویژگی یکی از دلایل قطعی پرطرفداربودن شاپینگ بگ‌ها به‌حساب می‌آید.

 

سخن پایانی

هیچگاه نمی‌توان تاثیر و اهمیت شاپینگ بگ در رونق یک کسب‌و‌کار را نادیده گرفت. این ابزار در انواع و ابعاد مختلفی تولید می‌شود و در بخش‌های متنوعی قابل استفاده است. بگ شاپ یا ساک دستی به‌راحتی قابل جابه‌جایی و حمل است به همین خاطر بسیاری از مخاطبان از آن در فعالیت‌های روزمره خود استفاده می‌کنند. بازار هدف شاپینگ بگ‌ها اغلب تولیدکنندگان و مشتری‌ها را هدف قرار می‌دهد؛ بنابراین به یکی از محصولات پرمخاطب تبدیل شده است. جهت سفارش این ابزار مهم و اساسی می‌توان به مجموعه شبکه چاپ مراجعه کرد. این مرکز با چاپ سفارش به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت شاپینگ بگ‌هایی با بهترین متریال ساخته و به شما تحویل می‌دهد.


2023-08-26 16:57:22  

بگ/شاپینگ_بگ/ چاپ_بگ

    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
  ارتباط با ما

دفتر مرکزی : میدان بهارستان ، خیابان ظهیرالاسلام ، درویش غربی ، پلاک 18، واحد4

کارگاه : خیابان ظهیرالاسلام - پلاک 174

تلفن : 71333344-021 ( 30 خط ویژه )
ایمیل : Shabakehchap@gmail.com

کارشناس واتس اپ تلفن تماس