نکاتی مهم درباره شاپینگ بگ خلاقانه



نکاتی مهم درباره شاپینگ بگ خلاقانه


با استفاده از شاپینگ بگ خلاقانه فروش خود را بالا ببرید

 

یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغات محصول استفاده از شاپینگ بگ‌های تبلیغاتی است که تاثیر قابل توجهی بر دیده‌ شدن محصول و برند آن دارد. بسیاری از تولیدکنندگان از این ابزار برای تبلیغ محصول خود استفاده می‌کنند و اغلب در این راه موفق هستند. شاپینگ بگ خلاقانه چند سالی است که به بازار آمده و توجه تولیدکنندگان و مشتریان را به خود جلب کرده است. می‌دانید که شاپینگ بگ‌ها در اصل با هدف حمل و توزیع راحت‌تر محصول تولید می‌شوند، اما کاربرد این ابزار فراتر از حمل محصول است و تاثیر فوق العاده‌ای در تبلیغ آن دارد. استفاده از متریال مناسب و ماندگار و همین‌طور طراحی جذاب تاثیرگذاری آن را به‌طرز قابل توجهی بالا خواهد برد. در مقاله حاضر بیشتر با اهمیت و تاثیر این ابزار جذاب آشنا خواهید شد، با ما همراه باشید.

 

چرا استفاده از شاپینگ بگ توصیه می‌شود؟

اگر صاحب یک کسب‌‌و‌کار هستید و دوست دارید آن را توسعه دهید، توصیه می‌‌کنیم که حتما از یک شاپینگ بگ خلاقانه و خاص استفاده کنید. بسته‌بندی محصولات آن هم با ظاهری زیبا و خاص تاثیر شگفت‌آوری بر ذهن مخاطب خواهد داشت. فراموش نکنید که بسته‌‌بندی لزوما چیزی عجیب و غیر قابل تصور نیست، بلکه باید با توجه به نوع محصول و شناختی که از مشتری خود دارید آن را انتخاب کنید. برای مثال اگر به تولید و عرضه محصولات زنانه می‌پردازید بهتر است در طراحی شاپینگ بگ مورد استفاده از رنگ‌بندی با طرح‌های زیبا و چشم‌نواز استفاده کنید. درست است که برخی کاربرد پلاستیک یا کارتن را ترجیح می‌دهند، اما با توجه به رونق بازاریابی در سال‌های اخیر توصیه می‌شود که در کسب‌و‌کار خود از شاپینگ بگ‌های جذاب و زیبا استفاده کنید.  

 

در زمان سفارش شاپینگ بگ به چه مواردی توجه کنیم؟

چنان‌چه به‌‌دنبال خرید یک شاپینگ بگ حرفه‌ای هستید تا به این وسیله به کسب‌و‌کار رونق تازه‌ای دهید توصیه می‌شود تا به برخی نکات ریز و مهم توجه داشته باشید. از جمله نکات مهم در خصوص کاربرد شاپینگ بگ خلاقانه می‌توان موارد زیر را برشمرد:

 

ماهیت شاپینگ بگ را بشناسید

شاید برای شما جالب باشد، اما فراموش نکنید که برقراری ارتباط درست با شاپینگ بگ مورد نظرتان از مهم‌ترین اقداماتی است که باید پیش از سفارش آن انجام دهید. رعایت قوانین طراحی این محصول موجب می‌شود تا ماهیت آن که همان بازاریابی و تبلیغ است به‌درستی انجام شود و با محصولی حرفه‌ای و منحصر‌به‌فرد روبه‌رو شوید که محصول شما را به بیشترین میزان فروش می‌رساند.

 

استفاده از شاپینگ بگ ضروری است

تصور کنید کسب‌و‌کاری خاص و چشم‌گیر راه‌اندازی کرده‌اید؛ اما در زمان فروش محصول خود را در یک بسته‌بندی ساده و غیر رسمی قرار دهید. مشتری چه فکری خواهد کرد؟ بدون شک امکان مراجعه دوباره او به فروشگاه شما کم خواهد بود. بر این اساس بهتر است ضرورت استفاده از شاپینگ بگ را دست کم نگیرید.

 

از رعایت نکات فنی در طراحی شاپینگ بگ غافل نشوید        

یکی از دیگر نکات مهم در زمینه استفاده از شاپینگ بگ رعایت نکات فنی در طراحی و تولید آن است. چنان‌چه در این زمینه حساسیت زیادی دارید، بهتر است کار را به افراد حرفه‌ای و گرافیست‌ها بدهید. اما اگر طرح‌های خود را سفارش می‌دهید حتما نکاتی مانند وضوح، کیفیت بالا، جذابیت، تناسب در رنگ‌های به کار برده شده و فونت مناسب را در نظر داشته باشید.

 




سایز و ابعاد شاپینگ بگ را رعایت کنید

چه محصولاتی را با چه ابعادی تولید و عرضه می‌کنید؟ بهتر است برای حرفه‌ای‌تر به‌‌نظر رسیدن از شاپینگ بگ‌هایی در ابعاد مختلف استفاده کنید. هر محصول را با توجه به ابعادی که دارد در شاپینگ بگی متناسب با آن قرار دهید و به مشتری عرضه کنید. این کار علاوه‌بر حرفه‌ای‌تر به‌نظر رسیدن حس خوبی به مخاطب خواهد داد.

 

رقبای خود را در  نظر داشته باشید

لازمه موفقیت کسب‌‌و‌کار شما استفاده از طرح‌های خلاقانه و منحصر‌به‌‌فرد در بخش‌های مختلف است؛ به‌ویژه اگر از یک شاپینگ بگ خلاقانه استفاده کنید در مقابل رقبای خود بازی را برده‌اید. هیچ وقت نمی‌توان منکر توجه مخاطبان به‌ویژه خانم‌ها به جزئیاتی مانند کاربرد طرح های خلاقانه شد. شاید تصور کنید این کار غیر ممکن است و نمی‌توان ایده‌های خاصی به‌کار برد، اما کاملا در اشتباه هستید. کافیست از فردی حرفه‌ای و کاربلد کمک گرفت تا ایده‌های خاص و جذابی در طراحی شاپینگ بگ‌های سفارشی شما به‌کار بگیرد و کسب‌و‌کارتان را از بقیه رقبا متمایز کند.

 

کیفیت اهمیت زیادی در جذب مخاطب دارد

حتی اگر تمام موارد بالا را رعایت کنید اما از شاپینگ بگی با کیفیت ضعیف استفاده کنید، احتمال از دست دادن مخاطبانتان زیاد است. انتخاب جنس و کیفیت این محصول بسیار اهمیت دارد. تصور کنید شاپینگ بگ در دست مشتری پیش از رسیدن به منزل یا در مسیر پست پاره شود، قطعا تصویر مناسبی از شما در ذهن مخاطب ایجاد نخواهد شد. استفاده از مواد اولیه باکیفیت یا وزنی قابل قبول تاثیر زیادی در موفقیت کسب‌و‌کارتان خواهد داشت، پس این مورد را دست کم نگیرید.

 

انواع مدل شاپینگ بگ و ساک دستی

به‌طور کلی شاپینگ بگ‌های مورد استفاده در بازار را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد که در ادامه با هر یک و زیر مجموعه‌های آن‌ها آشنا خواهید شد:

 

شاپینگ بگ بدون دسته

شاپینگ بگ‌های بدون دسته یا منگنه‌ای اغلب در مراکزی مانند شیرینی فروشی‌ها، فست فود فروشی‌ها،رستوران‌ها و مراکز این چنینی استفاده می‌‌شوند که یک خوراکی را باید داخل بسته‌بندی قرار داد و در دست گرفت. عموما در طراحی این نوع شاپینگ بگ از طرح‌های غذا و خوراکی استفاده می‌شود.

 

شاپینگ بگ دسته‌دار

شاپینگ بگ‌های دسته‌دار به‌طور معمول به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند:

 

  • برشی

در این روش از بند یا روبان استفاده نمی‌شود، بلکه بخشی از کاغذ بریده شده و به‌صورت دسته طراحی شده است. این نوع از شاپینگ بگ خلاقانه معمولا طرفداران زیادی دارند و در سال‌های اخیر به‌وفور مورد استفاده قرار گرفته‌‌اند. شایان ذکر است که در برخی موارد از این نوع شاپینگ بگ در کسب‌و‌کارهایی مانند فست فود فروشی هم استفاده می‌شود و مشتریان زیادی را به آن جذب می‌کند.

 

  • بندی

در این نوع شاپینگ بگ هم از بند، روبان، نخ کنفی و... به‌عنوان دسته استفاده می‌شود، در واقع با سوراخ کردن بخشی از بسته‌‌بندی و اتصال این فاکتورها به آن زیبایی و جذابیت خاصی را برای شاپینگ بگ به‌دنبال دارد. متداول‌ترین دسته‌ای که برای این محصول استفاده می‌شود کاغذ کرافت است که علاوه‌بر محکم بودن زیبایی خاصی برای شاپینگ بگ به‌همراه می ‌‌آورد.

 

با کاربرد شاپینگ بگ خلاقانه دستی به کسب‌و‌‌کار خود بکشید

فرقی ندارد که سال‌ها کسب‌و‌کار خود را مدیریت کرده‌اید یا در اولین سال راه‌‌اندازی آن هستید، آنچه مهم است کاربرد شاپینگ بگ‌های جذاب در کسب‌و‌کارتان خواهد بود. با استفاده از چنین ابزاری در اولین فرصت افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کنید. شاید این ادعا کمی تعجب آور باشد اما کافیست این کار را انجام دهید تا متوجه اهمیت آن در رونق کسب‌و‌کار خود شوید. برای سفارش و تولید یک شاپینگ بگ خلاقانه می‌توانید از مراکز معتبری مانند شبکه چاپ کمک بگیرید. این مجموعه با استفاده از بهترین ابزارها و به‌روزترین طرح‌ها به تولید شاپینگ بگ‌هایی با کیفیت عالی و چهره‌ای منحصر‌به‌فرد می‌پردازد. برای این کار کافیست با کارشناسان ما در مجموعه شبکه چاپ تماس بگیرید و سفارش خود را به آن‌ها ارائه دهید.

 


2023-10-23 11:10:59  

شاپینگ_بگ/ بگ/ چاپ_بگ

    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
  ارتباط با ما

دفتر مرکزی : میدان بهارستان ، خیابان ظهیرالاسلام ، درویش غربی ، پلاک 18، واحد4

کارگاه : خیابان ظهیرالاسلام - پلاک 174

تلفن : 71333344-021 ( 30 خط ویژه )
ایمیل : Shabakehchap@gmail.com

کارشناس واتس اپ تلفن تماس