چاپ شاپینگ بگ



چاپ شاپینگ بگ

چاپ شاپینگ بگ به فروش بیشتر محصول شما کمک می‌کند


با بایدها و نبایدهای چاپ شاپینگ بگ آشنا شوید

 

 

 

همان‌طور که می‌دانید چاپ شاپینگ بگ یکی از اصول بازاریابی در بسیاری از کسب‌و‌کارها محسوب می‌شود. این ابزار مهم و کاربردی جهت بسته‌بندی و حمل‌و‌نقل محصول به‌‌کار می‌روند و اغلب با عناوینی مانند ساک دستی، شاپینگ بگ، بگ شاگ و ... شناخته می‌شوند. شاید تعجب کنید اما بگ شاپ ها تاثیری غیرقابل اجتناب در بالا رفتن فروش محصول دارند؛ بنابراین هر تولیدکننده کاربلد و حرفه‌ای به‌‌خوبی می‌داند که باید این محصول جذاب را در کسب‌و‌کار خود به‌کار بگیرد. تمام اجزای این ابزار در کاربرد بهتر آن تاثیرگذار است، از جنس بدنه تا دسته‌ای که در ساک دستی به‌کاررفته بر قیمت و کارآیی آن تاثیر دارد. در این مقاله از شبکه چاپ با بایدها و نبایدهای طراحی و تولید شاپینگ بگ‌ها بیشتر آشنا می‌شوید، پس تا انتها همراه ما بمانید.

 

شاپینگ بگ، ابزاری ضروری و کاربردی در کسب و کارها

بدون شک بگ شاپ‌ها نقش به‌سزایی در کسب‌و‌کارهای امروزی دارند و جایگاه کیسه‌های پلاستیکی را اشغال کرده‌اند. در سال‌های گذشته با پیشرفت طراحی و کاربرد نرم افزارهایی مانند فتوشاپ در طراحی شاپینگ بگ به ابزاری برای بازاریابی محصول تبدیل شده است. این روزها بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان کالا جهت تبلیغ محصول خود از هیچ روشی دریغ نمی‌کنند، از چاپ تراکت و بروشور تا چاپ شاپینگ بگ هر کدام به نوعی به‌کار می‌روند. اما اغلب مردم به‌راحتی از کنار تراکت‌ها رد می‌شوند و توجهی به آن‌ها ندارند، این در‌حالی است که استفاده از ساک دستی یا بگ شاپ جایگاهی کم‌تر از یک بیلبورد برای تبلیغات محصول و کسب‌و‌کار ندارد. بهتر است تاثیر این ابزار جذاب و منحصر‌به‌فرد را دست کم نگیرید و زمان و هزینه مورد توجهی برای آن در نظر بگیرید.

 

نکاتی مهم که در طراحی و چاپ بگ شاپ باید مورد توجه قرار داد

 

همان‌طور ‌که گفته شد شاپینگ بگ یا ساک دستی می‌تواند نقش یک ابزار تبلیغاتی برای کسب‌و‌کار شما را بازی کند، پس در چاپ و طراحی آن باید نهایت تلاش خود را به‌کار برد. براین اساس جهت جذب مخاطب باید به چند نکته مهم و پایه‌ای در طراحی ساک دستی توجه کرد تا در مدت زمانی کوتاه شاهد رونق کسب‌و‌کار خود بود. به این نکات مهم و اساسی دقت کنید:

 

  • جنس محصول

تا آن‌جا‌که ممکن است از متریالی مقاوم و مستحکم جهت ساخت ساک دستی استفاده کنید تا در عین ماندگاری نگاه مخاطب را به خود جلب کند. درصورت استفاده از متریال استاندارد و ماندگار شاهد حضور این ابزار در محیط‌های مختلف خواهید بود در حالی که برند شما را به رخ می‌کشد. این شرایط کافیست تا مخاطب را در کوتاه‌ترین زمان به سمت برند شما جلب کند.

 

  • ظاهر زیبا

هر چه قدر که متریال کاربردی مهم است به همان اندازه ظاهر زیبا و چشمگیر تاثیر قابل توجهی در جذب مخاطب خواهد داشت. سعی کنید المان‌ها و عناصر جذاب در طراحی و چاپ شاپینگ بگ به‌کار ببرید تا قادر به جذب و نگه‌داشتن مخاطب شما باشد. ساک دستی‌های شیک و منحصر‌‌به‌فرد به تنهایی توانایی بازاریابی یک محصول و فروش و رونق چند برابری آن را خواهند داشت.

 

  • قیمت

به‌عنوان یک فروشنده بسته به نوع محصولی که ارائه می‌دهید این امکان را خواهید داشت که در قیمت‌گذاری برای محصول قیمت بگ شاگ را هم در نظر بگیرید. این کار خود تاثیر قابل توجهی در جذب مخاطب دارد. در اصول طراحی شاپینگ بگ توجه به قیمت تمام شده آن بسیار مهم است و در جلب توجه بیشتر مخاطب تاثیر می‌گذارد.

 




بایدها و نبایدهای طراحی شاپینگ بگ چیست؟

فراموش نکنید که در طراحی و چاپ شاپینگ بگ باید به باید ها و نبایدهای آن توجه زیادی شود؛ بنابراین توصیه می‌شود که اصول طراحی ساک دستی را به صورت زیر و مرحله به مرحله رعایت کنید:

 

  • مرحله 1: طراحی الگوی ساک دستی

برای الگوسازی ساک دستی می‌توان از فردی خبره کمک گرفت و یا اینکه قالب‌های آماده را از اینترنت دانلود کرد. در هر حال شما نیاز مبرم و اساسی به الگوسازی ساک دستی دارید و یکی از باید های طراحی و چاپ آن محسوب می‌شود. اگر به‌دنبال چاپ بگ شاپی منحصر‌به‌فرد و متمایز هستید توصیه می‌شود به جای استفاده از قالب‌های آماده کمی ار ایده‌‌های خود استفاده و طرحی تازه پایه‌ریزی کنید.  

 

  • مرحله 2: استفاده از نرم افزارهای خاص

احتمالا می‌دانید که یکی از اصول طراحی شاپینگ بگ استفاده از نرم افزارهای استاندارد است. از جمله نرم افزارهای حرفه‌ای که در این زمینه به‌کار می‌روند می‌توان به کرل و فتوشاپ اشاره کرد که طراحی این ابزار را به‌صورت دقیق و جزئی و بدون هیچ‌گونه تفاوتی انجام می‌دهد. این نکته مهم را در نظر داشته باشید که در طراحی محصول نباید هرگونه نوشته، لوگو یا تصویر را به‌کار بگیرید؛ چراکه ممکن است در طراحی استاندارد آن تاثیر متفی داشته باشد.  

 

  • مرحله 3: طراحی زمینه استاندارد

یکی از بایدهای چاپ شاپینگ بگ طراحی زمینه استاندارد آن است. بهتر است از زمینه‌های کسل‌کننده یا شلوغ خودداری کنید؛ چراکه تاثیر مستقیمی بر ذهن مخاطب خواهد داشت. باید زمینه مورد نظر حداقل 3 میلی ‌متر از هر طرف بیشتر باشد تا در زمان چاپ کل قالب چاپ شود.  

 

  • مرحله 4: اضافه کردن المان‌ها و عناصر

در مرحله چهار که آخرین مرحله به‌حساب می‌آید باید عناصر و المان‌های مد نظرتان را به بگ شاپ اضافه کنید. پس‌از طراحی دقیق و درست ساک دستی حال نوبت اضافه‌کردن نوشته‌ها، تصاویر و از همه مهم‌تر لگوی کسب‌و‌کارتان است. بسیاری از طراحان این مرحله را حیاتی‌ترین مرحله می‌‌دانند؛ چراکه با اضافه‌کردن تصاویر و نوشته‌ها در جای مناسب و در قالب در نظر‌گرفته‌شده به بهترین نحو در جذب مخاطب قدم بر می‌دارید.

 

نکاتی مهم که در طراحی شاپینگ بگ باید رعایت شود

 

اگر به بالابودن کیفیت و وضوح بگ شاپ خود اهمیت می‌دهید توصیه می‌شود تا در زمان طراحی آن به چند نکته ریز اما بسیار مهم توجه کنید:

  • اندازه فایل طراحی باید حداقل 300 پیکسل باشد تا جزییات قرار گرفته در آن به چشم مخاطب بیاید و بگ شاپ به کیفیت قابل قبولی برسد.
  • بهتر است فایل طراحی شما روی سیستم رنگی یا mode از نوع CMYK باشد.
  • هیچگونه حاشیه‌ای در کناره‌های کار نباید قرار بگیرد؛ چراکه تقارن آن را از بین خواهد برد.
  • به فاصله حداقل 5 میلی متری از هر طرف کار توجه کنید.
  • بهتر است از کاربرد فونت کوچک تر از 6 خودداری شود؛ چراکه غیر قابل خواندن هستند.
  • در طراحی محصولاتی مانند بروشور، کارت دعوت و... که بخشی از آن‌ها تا می‌شود کمی حساسیت به خرج دهید؛ چراکه طراحی آن‌ها در محدوده 5 میلی‌متری موجب تا شدن محصول و غیرقابل خواندن شدن آن خواهد شد.
  • فراموش نکنید که استفاده از کاغذهایی مانند گلاسه، کرافت، تحریر و... تاثیری عالی و باورنکردنی در زیباترکردن بگ شاپ دارد و مخاطب را به‌خوبی جذب می‌کند.
  • تا آن جا که ممکن است از ساک دستی پارچه‌ای استفاده کنید؛ چراکه علاوه‌بر قابل بازیافت بودن ظاهری به‌روز و زیبا دارد و به جذب مخاطب بیشتر کمک می‌‌کند.

 

سخن پایانی

براساس نکات ذکر شده در این مقاله چاپ شاپینگ بگ به بازاریابی و فروش بهتر محصول کمک قابل توجهی خواهد کرد؛ بنابراین بهتر است از کاربرد آن در کسب‌و‌کار خود غافل نشوید. اما تنها استفاده از این ابزار اهمیت ندارد، آنچه که به کسب‌و‌کار شما جلوه می‌دهد استفاده از ساک دستی‌هایی با طراحی درست و منطقی است. از آن جا که این ابزار در سال‌های اخیر به سرعت در حال محبوب‌شدن است، توصیه می‌شود تا حتما در طراحی آن دقت زیادی به خرج دهید. برای این کار می‌توان از افراد حرفه‌ای و کارشناسان خبره ما در مجموعه شبکه چاپ کمک بگیرید. به محض ثبت سفارشتان محصول مورد نظر شما با بهترین کیفیت، در کم‌ترین زمان و با بهترین قیمت بازار به دستتان خواهد رسید. شبکه چاپ انتخابی عاقلانه برای طراحی و تولید انواع ساک دستی است.  


2024-01-21 16:26:36  

شاپینگ_بگ/ چاپ_بگ/ ساک_دسنی

    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
  ارتباط با ما

دفتر مرکزی : میدان بهارستان ، خیابان ظهیرالاسلام ، درویش غربی ، پلاک 18، واحد4

کارگاه : خیابان ظهیرالاسلام - پلاک 174

تلفن : 71333344-021 ( 30 خط ویژه )
ایمیل : Shabakehchap@gmail.com

کارشناس واتس اپ تلفن تماس