قیمت ساک دستی گلاسه و کاغذی چگونه است؟



قیمت ساک دستی گلاسه و کاغذی چگونه است؟

قیمت ساک دستی


قیمت ساک دستی گلاسه و کاغذی چگونه است؟

ساک دستی‌ها برای بسته‌بندی و حمل کالا استفاده می‌شوند. از نام‌های دیگر ساک دستی‌ها می‌توان ساک خرید، بگ شاپ و شاپینگ پگ را نام برد. از نظر قیمت، قیمت ساک دستی با توجه به ابعاد و جنس کاغذ استفاده شده در تولید آن تفاوت پیدا می‌کند. در این مقاله انواع ساک دستی و دلیل تفاوت قیمت بین انواع آن را توضیح داده‌ایم.

ساک دستی چه کاربردهایی دارد؟

ساک دستی می‌تواند استفاده‌های مختلفی داشته باشد. به طور مثال ساک دستی‌ها می‌توانند مانند جعبه‌ای باشند که برای کادو دادن می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از دیگر مزایای ساک دستی‌ها می‌توان استفاده از آن‌ها به عنوان تبلیغات را نام برد. مدت طولانی‌ای است که برندها برای تبلیغ محصولات خود از ساک دستی استفاده می‌کنند، به همین دلیل این ساک دستی‌ها نوعی هدیه تبلیغاتی به شمار می‌آیند. هر فردی که ساک دستی با لوگو یک برند را دارد، به عنوان یک تبلیغ‌کننده متحرک دیده می‌شود. فروشگاه‌های پوشاک، طلا و جواهر، لوازم یدکی، قطعات کامپیوتری، مزون‌ها و ... همگی از فروشگاه‌هایی هستند که برای حمل محصولات خود بیشتر از این که از پلاستیک‌های معمولی استفاده کنند، از ساک دستی با لوگو برند خود استفاده می‌کنند.

اگر از ساک دستی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده می‌کنید، جنس آن اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. زیرا هر چه جنس آن بهتر باشد، دوام طولانی‌تری داشته و بیشتر به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک عمر می‌کند. همچنین جنس ساک دستی بر روی قیمت ساک دستی نیز تاثیر به‌سزایی دارد. در ادامه به معرفی انواع ساک دستی بر اساس جنس آن‌ها پرداخته‌ایم.

 

ساک دستی کاغذی

یکی از انواع ساک دستی‌های مورد استفاده به خصوص در فروشگاه‌ها، ساک دستی کاغذی است. ساک دستی کاغذی یکی از بهترین جایگزین‌های کیسه‌ نایلونی است که با طبیعت سازگاری ندارد. ساک دستی کاغذی با طبیعت سازگار است و از آن‌جایی که قابلیت بازیافت دارد، ضرری به محیط زیست نمی‌رساند. قیمت ساک دستی کاغذی بالا نیست، از این رو از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه به شمار می‌آید. خود ساک دستی‌های کاغذی نیز از نظر جنس و بسته به نوع خمیر اصلی کاغذ انواع مختلفی دارند که از بین انواع آن ساک دستی گلاسه و ساک دستی کرافت بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ساک دستی گلاسه

از بین جنس‌های مختلف ساک دستی کاغذی، ساک دستی گلاسه جنس بهتر و با دوام‌تری نسبت به بقیه دارد. ساک دستی گلاسه به طور عمده در گرماژ 200 گرم ساخته و تولید می‌شود. کاغذ گلاسه، چاپ بر روی کاغذ را واضح‌تر و شفاف‌تر نشان می‌دهد؛ به همین دلیل ساک دستی گلاسه نیز از نظر طرح زیباتر از باقی ساک دستی‌ها دیده می‌شود. به خاطر همین ویژگی این ساک دستی‌ها به عنوان جعبه کادویی استفاده می‌شود. در چاپ بر روی کاغذ گلاسه هیچ محدودیتی وجود ندارد، به همین دلیل هر طرح و هر رنگی که مد نظر داشته باشید، می‌توانید در تهیه ساک دستی خود استفاده کنید. گفتنی است هر چه تراکم رنگی ساک دستی گلاسه بیشتر باشد، گرماژ بالاتری برای تولید مقوای آن لازم است. از دیگر کاربردهای ساک دستی گلاسه در فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، داروخانه‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی است. از نظر قیمتی نیز قیمت ساک دستی گلاسه به دلیل استفاده از کاغذ در تهیه آن، مناسب و اقتصادی است.

ساک دستی کرافت

سال‌های بسیاری است که کاغذ کرافت کشف شده است. کاغذ کرافت از مواد بازیافتی تهیه می‌شود و به دلیل همین ویژگی در بین دوستداران محیط زیست دارای طرفداران بسیاری است. بافت کاغذ کرافت به نوعی است که حس نوستالژی به فرد استفاده کننده می‌دهد. این کاغذ به دلیل مقاومت بالایی که از خود نشان می‌دهد و همچنین سبکی قابل توجه آن، در صنعت تولید ساک دستی جایگاه ویژه‌ای از خود نشان داده است. برای تهیه ساک دستی کرافت از گرماژهای 70 تا 120 گرم استفاده می‌شود. فروشگاه‌هایی که لوازم تزیینی می‌فروشند و فروشگاه‌های پوشاکی که از الیاف طبیعی در تولید لباس‌هایشان استفاده می‌کنند، از این ساک دستی‌ها به دلیل حس نوستالژی و قدیمی که می‌دهند، استفاده می‌کنند. همچنین به دلیل ارگانیک بودن مواد استفاده شده در تهیه ساک دستی‌های کرافت، رستوران‌ها و فست‌فود‌ها نیز از این ساک دستی استفاده می‌کنند.

ساک دستی برزنتی

در بین ساک دستی‌های پارچه‌ای، ساک دستی برزنتی گران‌ترین آن‌ها به حساب می‌آید. این ساک دستی در گرماژ 60 و 90 ساخته می‌شود و به استحکام بالا معروف است. ساک دستی برزنتی می‌تواند تا 25 کیلوگرم را تحمل کند. دسته ساک دستی برزنتی هم به صورت زنبیلی و هم به صورت لوپ مانند تهیه می‌شود که مورد دوم به دلیل جلوه خاصی که دارد، ظاهر زیبایی نیز به ساک دستی می‌دهد.

ساک دستی کتان

ساک دستی کتان در برابر ساک دستی برزنتی مقاومت کمتری دارد و ظریف‌تر است. به دلیل جنس این ساک دستی‌ها، بر روی آن‌ها می‌توان طرح‌های رنگی و زیبا چاپ کرد. چاپ بر روی ساک دستی کتان به صورت دیجیتالی و یا سیلک انجام می‌شود. پارچه ساک دستی کتان از الیاف پنبه تولید می‌شود. پارچه پنبه‌ای به دلیل قابلیت شستشویی که دارد موجب طول عمر بالای ساک دستی می‌شود. این ساک دستی‌ها می‌توانند همراه با دسته، همراه با زیپ، بدون زیپ و ... تولید شوند که انتخاب یکی از این موارد به سلیقه و بودجه فرد سفارش‌دهنده برمی‌گردد.


قیمت ساک دستی گلاسه و کاغذی چگونه است؟

آیا بند ساک دستی بر روی ظاهر و کارکرد آن تاثیر دارد؟

شاید از نظر شما بند ساک دستی مقوله‌ای معمولی و بی اهمیت در رابطه با تولید ساک دستی‌ها باشد، ولی بندهای ساک دستی‌ها نیز با توجه به کارکرد آن‌ها انتخاب می‌شوند. به طور مثال از بندهای ساده برای ساک دستی‌های معمولی استفاده می‌کنند، از بندهای روبان شکل برای ساک دستی‌هایی که به عنوان جعبه کادویی استفاده می‌شوند، استفاده می‌کنند و از بندهای زنبوری به جهت زیباتر کردن ساک دستی و بخشیدن حالتی از فانتزی بودن به آن استفاده می‌کنند.

درست است که در نظر بسیاری از افراد ساک دستی‌ها کارکردی فانتزی دارند، ولی استفاده از آن‌ها یکی از بهترین روش‌های تبلیغات در سال‌های اخیر بوده است. استفاده از ساک دستی‌ها به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی می‌تواند تاثیر به‌سزایی بر روی نظر مخاطبان گذاشته و افراد بسیاری را به سمت شناختن برند تبلیغ شده بر روی ساک دستی هدایت کند. قیمت ساک دستی از هر نوعی که باشد، نسبت به کیسه‌های نایلونی بالاتر خواهد بود، ولی تاثیر آن بر روی ذهن مخاطب قطعا یکی نیست


قیمت ساک دستی گلاسه و کاغذی چگونه است؟
2022-06-20 14:22:58  

قیمت_ساک_دستی/ساک_دستی_گلاسه_وکاغذی/ساک_دستی/شاپینگ_بگ

    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
  ارتباط با ما

دفتر مرکزی : میدان بهارستان ، خیابان ظهیرالاسلام ، درویش غربی ، پلاک 18، واحد4

کارگاه : خیابان ظهیرالاسلام - پلاک 174

تلفن : 71333344-021 ( 30 خط ویژه )
ایمیل : Shabakehchap@gmail.com

کارشناس واتس اپ تلفن تماس